می ترسم





تنهایی یعنی؟

تنهایی گرچه سخت است اما عالمی دارد

 


 

 

 دلم یه دنیا درده، مثل رفتن تو سرده، می ترسم

 

 

 

توی سرمای زمستون، مثل یه درد بی درمون، بمونم

 

 

 

همیشه حرفای تو، همیشه دردای تو

 

 

 

توی آینه ي دلم، مثل یه برگ خزونه، مثل زخم این زمونه

 

 

 

تو که رفتی نمی دونی، چه جوری آخه بدونی، تنهایی

 

 

 

داره جونمو می گیره، وقتی که نیستی و دوری، می میرم

 

 

 

تو دلم حرف دلت، تو چشام عکس چشت

 

 

 

مثل یک قصه ي خوب ، مثل آرومی دیروز

مثل یک عکس خزونه

 


 
بی تو تو این شبای بد گریم دیگه در نمیاد

حرف غم انگیز دلم جز تو کسی رو نمیخواد

از چی بگم تا دل من لحظه ای آروم بگیره

دیوسیاه غصه ها توی کدوم شب میمیره؟

از چی بگم وقتی دلم از دل تو دور میمونه

وقتی که قلب پاک تو هیچی ازم نمیدونه

میخونم به خدا میخونم از چشای معصوم تو حرفای تورو

میدونم به خدا میدونم اون که جدا کرده روحمو قلب تورو...
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Asal
ساعت10:06---30 خرداد 1391
--$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$

___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

________$$$(¯`(●)´¯)$$

___________$(_.^._)$

____________$$$$$$
اپـــــــــــــــــــــم
منتظر حضور گـــــــــــرمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دختر تنها|جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,|